Hvordan får jeg udbetalt mine penge?
Du kan enten sende dokumentation ind på mail til info@ikuf.dk (eller brug link til sikker mail her) eller du kan uploade dine dokumenter direkte på din ansøgning på "Min side"
Du skal sende eller uploade:
Bemærk, at IKUF kun udbetaler de udgifter, der er dokumenteret, søgt om og godkendt på forhånd.
Hvis du sender på mail: Send al dokumentationen samlet i én mail, og oplys altid dit ansøgningsnummer og fulde navn.
Hvis du bruger upload-funktionen: Upload al dokumentation og vælg kun kategorien "Bevis", når det er bevis eller deltagerbekræftelse, du uploader. Alt andet skal have kategorien "Andet".
Hvis du uploader dokumenter til udbetaling, og det ikke er muligt at lave en udbetaling, så får du besked herom.
Hvornår får du dine penge?
Din henvendelse vil blive behandlet indenfor 8 hverdage efter, at IKUF har modtaget din dokumentation. Når din henvendelse er behandlet, vil du få en mail om, hvornår du kan forvente en udbetaling.
Pengene bliver overført til din NemKonto og din lønseddel bliver sendt til din e-Boks. Bemærk at IKUF bruger dit bikort.